בחלק זה, אלמד אותך את השלבים למרגרה. מרגרה הוא ריקוד עם מסורתי של דרום מזרח אסיה, המסמל יבול טוב ומזל. זה מבוצע עם מוזיקה על ידי ביצוע לולאות עם כיוון השעון ונגד כיוון השעון עם רגל אחת באוויר בכל פעם.

ראשית, התחל על ידי הבאת רגל ימין לפני העקב השמאלי ורקיעה אותה על הקרקע כדי להשמיע צליל ראשוני לפני שאתה נכנס ללופ הראשון שלך עם שתי הרגליים על הקרקע. כל התנועה הזו צריכה להיעשות מול מזרח כשרגל ימין חוזרת לגעת בשמאל שלך בכל סיבוב אז זכור לשמור על שתי הלולאות בכיוונים מנוגדים כאילו אתה עושה מעגל שלם סביב עצמך. לאחר מכן החזירו את הצעד שלכם אחורה ואז חזרו על התהליך הזה על ידי הבאתם אחד מול השני, אך לסירוגין איזה מהם מגיע לפנים בהתאם לאיזה כיוון אתם הולכים.

הכוריאופום של מרגרה מבוצע מ-4 רקדנים בחדר (הווריאציות עשויות לכלול רקדנים נוספים ומספר חדרים). שלושה מהרקדנים נייחים, אחד הוא המנהיג. רקדנים נעים בחלל בצורה אלתורית, מחליפים תפקידים של "מנהיג" ו& ... Читать дальше »

Просмотров: 167 | Добавил: indyn034be | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

ריקוד המרגריטה הוא תנועה שבה הרקדנית פוסעת על ירך בן זוגה והרקדן מניח את ידו הנגדית על מותניה של הגברת שמניחה את סנטרה על כתפו.

למרגריטה יש איכות מחוות סוערת והיא מיוצגת בצורה מפורסמת בשתי דרכים:

- כריקוד עם מאנדלוסיה

- כראש טנגו ארגנטינאי יחד עם אשת "גאוצ'ו" נשית לבושה באופן מסורתי.

הרקדנים בדרך כלל מסובבים זה עם זה ב-180 מעלות, זה מול זה, כשרגל אחת כרוכה סביב בן זוגם.

ריקוד מרגרה הוא חלק בלתי נפרד מתרבות הגואה ומהמגוון הלשוני. רוב הריקודים הללו הם דתיים באופיים, אך הם משרתים מספר מטרות: לבדר, לסגוד, לבטא מסורות תרבותיות והיסטוריות.

הושק לראשונה ב-10 בנובמבר 2017

יוזמה זו של מרגר הייתה אתר האופנה הראשון או ... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: indyn034be | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 26.04.2024