00:20
Prelude: התכונות שלה, המלצות באיכות גבוהה "חימום"

סקס מהיר יכול להיות מרגש מאוד קסום; עם זאת, לעתים קרובות ללא הקדמה ארוכה, אי אפשר לשרוד את כל הספקטרום תחושות מיניות. זוגות, חסרים מלונים ראשוניים, שוללים את עצמם הכנה לקרבה.

התוכן של המאמר

1 "התחממות" במין: למה היא צוֹרֶך 2 כיצד לאפשר הקדמה ב תפריט סקס? 3 דיון בהעדפות

סקסולוג מארצות הברית דבורה הרבניק סבור שהקדמה הוא אחד החלקים החשובים ביותר של יחסי מין. "הצורך" להתחמם "- זה לא רק יליד נשותים התייחסו לבעלים כי מהר מדי לסיים חוק מיני. Preludes באמת שווה לשלם כמה שיותר זמן. ".

"אמון" במין: למה היא נָחוּץ

ראשית, הקדמה מספקת מספיק חומר סיכה טבעי באישה. "חום" מאפשר לאנשים להגיע זקפה יציבה יותר, לפשט את ההישג של אורגזמה.

ד"ר Heerbenik משוכנע כי הקדמה חשובה לנוחות מִין. "מלטס ראשוני מאפשרים לך להירגע את הגוף הנשי, לעשות הקרבה נוחה יותר. אם השרירים של הנרתיק הם מתוחים, סקס יכול לספק אי נוחות ". נערות ליווי בהרצליה

"בנוסף, ההקדמה מאפשרת לך ליצור חושני יותר סקר, מעמיק מגע רגשי. ההתרגשות המינית לא צריכה להתרחש מנגנון - אם התקשורת עם השותף גורם רגשות חזקים, אם כן חוויות פיזיות במהלך יחסי מין יכולים להיות אינטנסיביים יותר ".

כיצד להפעיל את ההקדמה תפריט סקס?2

שיטות רעות או טובות כאן אינן קיימות. אין צורך לבלות את השעון כדי לחבק וללטף אחד את השני. עבור חלק מסוים באמת צריך זמן רב יותר. עבור אחרים - מספיק וזוגות דקות.

הרבניק סבור כי משך הזמן המינימלי חיבה ראשונית צריכה להיות 10 דקות. "עבור רוב הזוגות התקופה היא אידיאלית לחימום. להתמקד בנשיקות, ללטף בטן, החלק הפנימי של הירכיים ". יתר על כן, הסקסולוג מתאר מספר דרכים לעשות מליטה ראשונית יותר נעים.

נסה משחקים ארוטיים. אתה יכול לרכוש מוגדר מיוחד עבור זוגות באהבה (לדוגמה, פאנטי). משחקים כאלה לא ייתן לך להשתעמם, לעשות סקס מסקרן יותר, יוחזר לקרבה של הקסם הראשוני. לדבר על סקס. "שיחה מלוכלכת" עוזרת לכוונן את הגל הרצוי - כתוב בקול רם, מה היית רוצה משותף, ואיזה סוג של פעולות ייארקו אותך ביותר. להפחית מרחק.

אסקרטים מוסמכים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. רק זה לא הצדדים הטובים היחידים בעת עבודה.

אתה יכול להתקלח יחד, או לרקוד. השתמש בשמנים, קרמים.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין esquiten, כי זה ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

לעשות כל עיסוי אחר באמצעות ריחני. או שותפים יקרים קצפת קרם או קצת חם שוקולד נמס, לא ממהר, לספוג את זה עדינות. נוגע אור. אתה יכול ללטף את הפנים של השותף, לבזבז את האצבעות על השיער, כפות הידיים, הבטן או הירכיים. רכיב חזותי. ובנקודה זו - לבנות הפתקים. כדי לקבל שותף כדי לקבל את השותף, לארגן התפשטות איטית. הביוכימיה של המוח הגברי משתנה כאשר הבחור רואה תמונה סקסית לפניו. לאט לאט להסיר בגדים מפתים. תן את השותף להסתכל, אבל (עד כה) אין הזדמנות לגעת. תהליך זה יפעיל את תהליך עירור, להיות עינויים מתוקים בשבילו.

דיון בהעדפות 3

הרבניק מדגיש כי ההקדמה היא לא הנושא שיש להשתיק יחסי אהבה. "ייתכן שלא תהיה לך מושג קל ביותר של השותף שלך במהלך משחק מקדים. עד כה, לא להגיד את זה בקול רם, אז תצטרך לחיות באשליה שאדם אחר יכול לקרוא מחשבות.

שאל את השאלות האהובות על איזה סוג של ליטוף הוא אוהב יותר. והיא רצוי לדבר על זה מחוץ לחדר השינה. פסיכולוגית הרבה יותר קל לדון בדברים כאלה כאשר אתה לא הולך לקיים יחסי מין ".

Просмотров: 428 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Суббота, 20.04.2024