12:21
מה לעשות ולא מעגל העניין היה צמצם בחדות למין כאוטי

אנחנו לא רוצים אותך לְגַנוֹת. העובדה שכל המחשבות נעלמו מהראש שלך, לא הקשורים בשמחה בשרית, מספקת לך, אנחנו יכולים בבטחה, הרבה אי הנוחות. ו מאמר זה לא צריך להיות מורשע בך כי המחשבות שלך הם נמוכים e לא ראוי. להיפך, אנו מתכוונים לעזור לך להתמודד עם טבעי -. לספק אותם או, בסופו של דבר, להביא משלך, כמו הרבה מאיתנו התייעצות עם הזמן, האנרגיה המטורפת לתוך ערוץ אחר - להחליט בעצמך.

התוכן של המאמר שירותי ליווי

1 ליבידו, מה לא בסדר? 2 1 הסיבה היא A-AH - זה אתה, S .. 3 אבל אחרי היא לא שלך - אני - אני .. 4 לשמור עצמו בידיים 5 קח וסלח

לִיבִּידוֹ, מה לא בסדר?אני

ולא את החיים המודעים שלהם יש לך גבוה מזג, אז זה לא שווה לחפש דרך.

בישראל, אין דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כל אחד מודע לכך כי היום האסקוגר רואה רק את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

כולם יודעים מה אולי אתה שייך לאלה אישים לוהטים הזקוקים למין כל יום טוב יותר. על ה כוכב הלכת של כ -10%. עבור התייחסות: חבר 'ה ויעזר נמוך וגברות, אשר תופס כיף פעם בחודש, גם לא מספיק - גם לפחות 10% מכל דבר אוכלוסיית העולם האכזרית שלנו. והנה ממה שאתה מרגיש לגבי אנשים עם מזג ממוצע (כשלוש פעמים בשבוע), Koim הוא 80%, אז בואו לא מסכים.

1st הסיבה היא A-AH - זה אתה, S ... 2

הגברת מאה אחוז היא אטרקטיבית (ומין אהבה) ממוקם ליד, אבל אין ברור מינית?

ענה על השאלה:

למה אתה לא סוף סוף יש סקס?

תשובה A: אני אוהב אותה כל כך הרבה כי 20 שעות ביום אותי לא מספיק, במיוחד מאז הכל, באופן כללי, 20 שעות לבלות סקס לא תְפוּקָה.

בעצם. במקום שאתה מבין מה אנחנו. סוף סוף Multi-Millionth תעשיית פורנו היא רק עבור איך אנשים משמשים להביע, שיצר לגדל צעירים (לא מאוד) דתות.

אני צריך להגיד את זה Uslandy.

זה יכול להיות גם כי המוסר המיני שלך לא בקנה אחד (ראה. מֵעַל). הכי הרבה, כפי שהוטל להביע, זוגות ההרמונים הם כל כך לדבר משותפים מאחד "אלמנטים", או סמוכים. במקרה זה, אתה צריך למצוא פשרה, או לשבור.

התשובה "להיות" כל כך רלוונטי כי כבר הופך להיות חולה? ואז הם סורזה גברתו לפניו (בעוד לבושות) ואומר לה שאתה לא מרוצה. ראוי לציין כי הכל במערכת היחסים שלך? במקום זאת אתה מעריך אותם, תצטרך להזיע מבחינה מוסרית, כדי לנסות מאוחר יותר להזיע פיזית. באתי למסקנה שהרגשות נעלמו באופן בלתי הפיך? סופיים לקומדיה. יש לציין כי סקס פרידה - ומלאים.

אבל זה לא שלך - אני - אני ... 3

מחשבות על סקס עסוקים כפי שאנו מבטאים, גברת אחת ברורה? אבל שלא כמו הזכרים המזל מן fri הקודם, אתה לא רק רק? אין ספק שכבר יש לך מספיק מאמץ כדי שזה נראה להיפטר זה מכשול ארוך עם עזרה של יותר, איך כולם אומללים, חפרו חברות או פורנו (ולא, ואז לנסות).

ולא אלה שנבדקו על ידי השנים "רפואה" לא עוזר, לקחת בסופו של דבר את הביצים באגרוף ולדבר איתה. הקצוות האפשריים של האירועים: זה יהפוך שלך ואתה נהדר להיות מרשים; זה יהיה כלבה נדירה או רק משעמם, איך הם כל נמס, מוצץ ובוגרי מלהיות מעניין לך.

לִשְׁמוֹר עצמו בידיים 4

תשובה ב ': אין לי מספיק סקס איתה כי אני לא אני נכנס למיטה מה אני רוצה.במקום שאתה שיקר נפשית לתוך המעגל 1 באפשרות, לאחר מכן העיקרון, המצב אינו קריטי. הכל כבר מזמן לדעת איך אתה כל כך שנקרא "תקופת קנדי ​​קנו"? לא לבזבז זמן על חשיבה והשתקפות, לוקח את המאמין שלך במיטה במקרה הראשון נוח. ואולי אפילו לא צריך לקרוא שאנחנו לא רוצים אותך נסער, אבל מאוחר יותר מחומם תשוקות, בסופו של דבר, זה ייפול והכל יימצא. עם כל זה: אף אחד לא ייכנס להריון, את האפשרות קבל "זר" שאתה נגרם venereologist, קטן, זה בחינם (לא בהתחשב בשכר עבור, בסופו של דבר, באינטרנט ולחשבון הפרמיה), כי זה אתה לא צריך לתת עצמנו בסדר, ואתה יכול למצוא שום דבר - דק, מלא, בלונדינית, ברונטית, אדמדם, קירח ועם, כפי שהיינו קוראים, קעקוע על המצח כמו שלך, כפי שכולם מובנים, לשעבר או על האהבה הראשונה שלך. פלוס מוצק.

שים לב: פורנו מסוגל להתקשר חזקה תלות, קוק אלכוהול, Segaret וצפייה וידאו עם חתולים במקום כתיבת דיפלומה ועוברת דוח שנה. "לדלל" את הערבים שלך במועדון פגישות Cointers עם יפהפיות אמיתיות.

לְקַבֵּל ולסלוח 5

את עצמך על העובדה כי התשוקות לא יוצאים מחשבות על תשוקות בעלי חיים. במקרה זה, ללכת משם.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, ואילו ההצעה באה לתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי הנמלון רק נראה ללוות את הלקוח באירוע, תומך בשיחה מודל ליווי של מחלקת VIP הוא אינדיקטור של המצב.

אתה צריך להגיד את מה שאתה זוכר כי מוכר מי מודבק לך, ואתה מעונה את האף שלך? הנה אתה ולהאכיל boomerang! נכון על ידי שלך מאוד איך כולם יודעים מיקום עדין. לברוח בסמרטוטים סקס לקצץ עד לנשימה מכל מי יקבל.

כללים סה"כ DVO: נטילת מיטה רק מי מסכים (אחרת החום החם שלך יהיה מגניב שלך, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, חברים חדשים על איך אנחנו רגילים לקריאה, תאי הכלא), להשתמש קונדומים (כבר מוקדם כמו חברים אחרים בתור עבור Venereologist).

ולא חברות רגועות ומפתות שלך מוקף, באופן כללי, אין שום צופה, לשלם את דעתך על נציגים המקצוע הישן. לא לכל אחד לא סוד הוא שאתה רומנטי בלתי הפיך? מה אתה יכול לומר הצג את הסרט "יופי" לפני הולך לזונה.

במקום שיש לך מאפשר זמן פנוי, לשלם את תשומת הלב שלך על סוגים שונים של "סיורים סקס". לכוון את תשומת הלב לעובדה כי ההורים חברים מתרגלים אתה יכול להגיד כי הלכתי לתאילנד כדי תיהנו מאכלים מקומיים. מה הכלים האלה יהיה מוקף חצי עירום Mulatto, אנחנו ברירת המחדל בטקטיות.

Просмотров: 725 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 26.04.2024