13:52
איך, לשים את זה מתון, לפתות muzhchin rams

אם אתה מאמין שהכוכבים, אתה יכול לקבל הרבה בחיים הקשים שלנו. אפילו גברים ואלה עשויים להשפיע. לכן, בהתחלה ממהר לגלות, תחת איזה סימן של הורוסקופ נולד מתוך תשוקה. וזה אפילו לא צריך לדבר על מה יכול להיות, מידע זה נחוץ רק בתהליך הפיתוי.

טלה גברים ואת מזגו

זהויות עוצמה ו titerramental. הם לוחמים אמיתיים שגם הם אוהבים לכבוש את הגברות שלהם. כרייה קלה לא מעוניינים. לכן, להחליט ללכוד את הלב של טלה, לא לרוץ להיות חלש. תכונה חזקה נוספת של כל אדם של סימן זה היא האינטליגנציה שלו. גברים אלה נחשבים אינטליגנטי ופולחן, לשים אותו מתון, לנהל שיחות עם משמעות. בדיונים כאלה, למד כיצד להסכים עם היריב כל הזמן לחשוב לפני אומר משהו. Otletus נתפס על ידי רם שלילי.

זה יהיה נפלא, אם בתיק שלך, אדם יראה בדיוני אינטלקטואלי. כמובן, אתה צריך להיות מודע למה הוא ומה מסקנות, לשים את זה מעט, עושה קריאה. אריט בוודאי ידבר על זה ואפילו כאן אל תחמיצו את הזמן כאן. ייתכן כי בראש של עצמו, שכן אנשים משמשים להביע, מסתורי, אבל, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומר טבע חכם.

גלה את הרמפות במסה מספיק בלבד. אנשים מעטים יודעים שהם סוף סוף להסתכל משטחים רפלקטיביים. לפחות כמראה כפי שהם היו לשים את תשומת הלב שלהם. ולמעשה, הזמן של גברים מבלה על איך אנחנו משמשים לדבר, צדדים יוצאי דופן. הם לא מתעניינים בבר שבו הילדים יהיו שיכורים וטיפשים הם יעברו את זמנם. הם רוצים לדבר ככה לדבר ולברוח את דעתם. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

פגישות ללא דופי

כמובן, מוכנות היא בהחלט יותר. אבל יש עדיין רשימה שלמה של כללים שצריכים לבסוף לרוץ. רק אז אתה יכול לאהוב גברים שנולדו תחת סימן של גלגל המזלות של טלה.

  • אף פעם לא מאוחר בתאריכים. הולך לפגוש אוורירי, לראות לאורך זמן. אפילו העיכוב הקטן ביותר כדי לדבר כדי לגרום לכעס ולהתחיל מעצבן איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אדם כזה. ומה להתחיל לתקשר מ גירוי, במיוחד אם אתה רוצה לאטום ולבסוף נראה כמו הלוויין שלך.
  • האוכל חייב להיות בוודאי. אם טלה שמעו תחושה של רעב במשך זמן רב, משפיעה לרעה על רווחתו ומוסריות. הם מתעייפים ונופלים לתוך אום. כי אם אתה חושב, ערב בבית עם כוס יין, אז אל תשכח לחתוך חטיפים רבים ככל האפשר. כי רק יחס חיובי של האובייקט נשאר, כמו כולם יודעים, הבר הגבוה ביותר.
  • מוסיקה מחויבת להיות תבערה, וכפי שכולם יודעים, קצביים. אם הריקוד צפוי, בחר מועדון עם הנחיות מודרניות במוסיקה. אנו שמחים כי המנגינה הקלאסית אנו דוחפים תשוקה, וכמובן ישפיעו על התאריך. אבל עדיף להמריא, שכן כולם יודעים, בעלי גוף, כי זה לא יהיה אפשרי בשבילך לבד. זה אפשרי כי גברים של סימן זה יהיו במהירות להיכנע כדי למשוך צלילים ולהתחיל לרקוד, לציין הכל.
  • להיות מוכן לקרבה ספונטנית. טלה לא, לשים את זה מתון, מחכה לרגע מתאים. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי צעיר כזה יכול לקחת עם התשוקה שלו לפחות באיזו שעה. ו preliminaries, נשיקות ארוכות ומגע חיבה יישארו איפשהו. בגלל אמצעי אמצעי מניעה וסליכות עזר לא צריך להיות רחוק מ, כפי שאובצאים רבים, יד מוארכת. אבל על המינוי הראשון עדיף לתת מהקרבה. זכור כי צייד אריט.
  • טלה הם לא חברים עם אלכוהול. אם זה ארוחת ערב רומנטית, לא קונה את בקבוק היין היחיד. לגברים של סימן זה אין תחושה של מידה. ולמעשה, אם בכלל, יודעים כי יש עדיין בבר, זה בהחלט יבש את הבקבוק עד הסוף. יש צורך להדגיש מה הצעיר הוא על המינוי הראשון בשבילך? ולא להתעלל אלכוהול, אחרת תתחיל להביא אבסורד. והטיפשות אינה מרגשת את טלה.
  • זיון לפלרטט עם גברים אחרים. אין צורך לחייך יפה ויפה לכל הזכרים הסובבים. הגעת למינוי עם ציפור, וכפי שהיא אומרת, כל תשומת הלב שלך מחויבת להיות מכוונת גם לכיוון שלה. שים לב כי במקרה לא נעים, אדם כפי שניתן להיות מאוכזב על ידך. כולם יודעים כי זכרים כאלה מעריכים מסירות לא יסבלו אפילו רמז לבגידה. ולמעשה, בשאלה זו הם עצמם הם לא בוגדים.
  • לבחון את הכללים האחרונים אלה הם בהחלט קשה. יתר על כן, אם זה באמת טלה לך, בסופו של דבר, אינטרסים, ואתה רוצה להשתלט עליהם. אל תתחתני שזו צייד, כי משחק אותו. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך כי קשה יותר להגיע, יותר רק את הדברים הבאים, כמו אנשים רבים חושבים, מקרים קשים. תארו לעצמכם עובדה על מה אתה תיקח את זה למשרד הרישום. אבל כפי שאנו מדברים כל הזמן, טרף מהיר לא גורם לשמחה.

    Просмотров: 2256 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Вторник, 19.03.2024