13:53
איך לפתות איש של מהירות

מקסים Muzhechin-Skormeya, ברגע מסוים השאלה תיפול לפניך: איך למשוך את תשומת הלב של cavaller כזה? זה, בסופו של דבר, אינטרסים כמעט כל הנציגים של סקס יפה, אשר אחד חווה דק לעצמם את כוח האהבה של החבר 'ה של סימן זה של הורוסקופ.

איך, באופן כללי, נראה כמו עקרב?

אם אתה מתמודד עם אדם כזה, ניקח את זה ברצינות רבה. אחרי הכל, תנודה הקטנה ביותר של Cavalier-Scorpion תרגיש מיד. אלה אנשים מסוימים, ולהימנע מחוסר ודאות. להציע לגבר לגמרי כל תשומת הלב שלך, אינסופי - ברור לו אבקה. לא משנה מה האיש אומר, זה לא רק שווה להתנגד לו מאוד באופן רגיל. אבל זה לא אומר שזה הכרחי, סוף סוף, לצבועים. עקרב הוא ניחן אינטואיציה מפותחת, והוא מסוגל לממש את המחשבות שלך.

אבל, יותר ויותר, נציג של סימן זה כפוף מאוד לפעולה של מחמאות, באופן כללי, מהסס לא הוגן ביותר, גם אם הוא לא מאמין בו בעצמו. זה יהיה רע אם לא היינו אמורים מה העקרב לשבח אותו על המיומנות שבה הוא גם מניע את המכונה, מעריץ את האומץ שלו, את היכולת לשמור על שיחה אינטליגנטית. אם אדם ישחרר בדיחה - יבבה, במקרה הלא נעים, הוא ייפגע בך. מנסה לא ליצור את חוסר האונים שלו, לתפוס אותם כמו pluses - ביטויים אקספרס כמו אלה כגון:

  • "אני אוהב גברים ששוכפלים בזכותם".
  • "ב בשבילך כל כך הרבה התחיל זכר".
  • "מעולם לא סבלתי איך מישהו לווה על איך להתבטא, אתה תנצח בשאלה שנוי במחלוקת".
  • אתה עולה בקנה אחד עם ההמלצה. אין זמן לא להציע איך אנחנו רגילים לומר כי אדם לא סוף סוף אוהב לעשות. כדי להציל את היחסים בשבילך במובנים רבים אני אצטרך לומר עקרב. זה מאוד חשוב להם להרגיש שליטה על מעשיהם ובאופן כללי מעל המצב, ואת האסטרטגיה הזאת, בסופו של דבר, המאפשר כי גברים באמת לשמור הכל תחת ההתחלה שלה. ליישב עם ההרשעה של שותף בכך שהוא פשוט יודע הכל טוב יותר מאחרים, ואתה תקבל את ההזדמנות, בסופו של דבר, ללכוד את אהבתו. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

    איך לפתות על עקרב זכר רומנטי?
  • לא להציע אביר סוף סוף ללכת לתיאטרון, לתערוכה או לטיול ארוך. עקרב אוהב את הדיור שלו. כולנו יודעים שאתה מבלה את הערב בבית, להקשיב לרשומות האהובות שלנו, לראות את הסרט המרתק - אז תוכל להשיג הרבה יותר.
  • להראות רגשות כנים. זכר עקרב הוא זקוק לאהוב של אהבה, והוא בקרוב לשלם לך הדדיות בשבילך.
  • באהבה עקרב מוכן כמעט לכל דבר, אז זה סוף סוף להפוך את החיים של בן לוויה שלך מאושר בכל מובן. זה אני עצמי, אבל זה לא בדיוק כמו חצי חבר. אם עקרב ראה את אחד הנבחר לך, אז אתה לא, לשים את זה בעדינות, אתה לא צריך עוד, כפי שכולם אומרים, מאמצים מיוחדים עבור הפיתוי. התשוקה שלו גם לכסות את שניכם. זה אפשרי כי כי כולם אומרים, האסטרטגיה הטובה ביותר היא כל כך רק כדי לגרום לאדם מתחיל לפתות אותך. גם, במידה האחרונה, האמין כי הוא היה tempter הראשי ומפתה. אבל תיזהר, כי אם אדם, להיפך, הוא אדיש בשבילך, זה יכול להיות ברוטלי שיחק לך, רק למען שמחה.
  • עבור כאלה cavaller ביסודו מאוד למצוא את נשמתו מקרוב - במקרה הלא נעים, איש העקרב לעולם אינו משיג כיצד אנו מביעים מלא הערכה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי כי, אם בשבילך, זה היה אפשרי לעשות הונאה של cavaller ברשתות שלהם, כדי לפתות את ההנאה הרגעית, תשוקה משודרת... אז לא מקווים כי הבוקר הבא יראה לך, לפחות מעט כבוד. סביר להניח, אתה תרגיש את כל אדישותו ואת בוז הקרח לעצמם.
  • איך לבסוף לזהות עד כמה ברצינות עקרב מוגדר ביחס לך? לראות את זה כמה מאיתנו כל הזמן אומר, נאמן. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אתה אדיש לגבר, ואז להבחין מדומה אור. אמנם בכל העקרב הזה כדי לדבר יכול להיות קטסטרופלי, כמו אנשים רבים חושבים, גלנטי, שובב ומקסים. כולם יודעים שזה, אם באמת יש לך תחושה קשה בו, תבחין בביטוי מוזר על פניו. זה יהיה סוף סוף לזכור כמו שאדם לא יודע מה סוף סוף, לעשות במקרה הבא: לנשק אותך או לדפוק אותך. מעת לעת, מניב רגשות, מזל עקרב נראה לא סובל, לא משוגע, קולו הופך לסירוגין, וניצוצות שטויות להתלקח. אז אתה יכול לדעת כי אתה יכול ליהנות במהירות אהבת גברים ... אלוהים בשבילך, אלוהים יום אחד, בסופו של דבר, לבגוד!
  • Просмотров: 2108 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    Приветствую Вас, Гость!
    Среда, 24.04.2024