14:35
איך לעשות סקס יותר ויותר? 6 רעיונות חיוניים

"אין גבול למצוינות" - הביטוי מתאים כל תחומי החיים, כולל מין. חלק אינטימי של יחסי משפחה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר של יחסים בריאים מלאים מלאים. הרצון לשפר כל הזמן רגעים של קרבה אינטימית לענות על השאלה "איך לעשות סקס טוב יותר?"- זה מה מה צריך לכל זוג לחפש. המאה העשרים ואחת עשירה ב "סטייה" ו דרכים לגוון את חיי המשפחה, כך שכולם ימצאו משהו לעצמם.

התוכן של המאמר

1 חנות סקס בכל רחבי הראש 2 הדרכות ו webinars 3 סטריאוטיפים להרוס מערכות יחסים 4 אמצעי מניעה איכותי 5 ידע של אזורים ארוגניים 6 אוהב את עצמך ואת הגוף שלך

חנות סקס בכל רחבי הראש

יש צורך להכיר את זה סוג של חנויות, במיוחד אם זוג המשפחה שלך הוא יותר מ 5 שנים, ולא יותר מסובך מאשר קונדום, אתה לא לשמור בידיים שלך. חנות סקס היא דרך נפלאה לגוון את החיים הסקסיים, לקבל תחושות חדשות וללמוד השותף שלך אפילו טוב יותר.

אין צורך להתחיל להכיר את strapons או 30 סנטימטר דילדו, אתה יכול לבחור ריחני (או אפילו טעים) חומר סיכה עבור עיסוי אינטימי, תלבושות מיניות עבור משחק תפקידים או צינורות אנאלי קטן. רעיון מצוין ייתן לחברה שלו תחתונים יפה או מסכה מחנות סקס. ובמקרה של נערה - רכישת סיכה יעזור להעביר אדם עם תענוג בעת שימוש בטכנאי ידני.

צעצועי המין הראשונים היו מיום 26 אלפי שנים אל נ '.-., כבר אז אנשים באו עם קווי הדמיון של מכשירים מודרניים: NPHITE טבעות עבור הפין, אבן פאלוס ודילדו משופרת מושלמת תחום האהבה. ואתה עדיין ביישן ללכת לחנות סקס ולבקש סיכה עבור סקס אנאלי ברצינות?

הדרכות ו webinars2

בעידן של טכנולוגיה קל להשיג חומרים חינוכיים חדשים, גם בלי לעזוב את הבית. מרכזי מין רבים מתבצעים לא רק סמינרים בחוץ זולים, אלא גם ייעוץ מקוון ושיעורים.

הכיוונים הנפוצים ביותר נשמע ככה: "פילגש אידיאלי", "לינגם טכניקות עיסוי", "ליטוף אוראלי", "איך לעורר את המיניות שלהם", "צעצועי מין", "איך לעשות סקס טוב יותר" ו t.ד '. השמות מדברים בעד עצמם בעצמם, מיומנויות וידע שנרכשו בבית הספר למין בהחלט יהיה שימושי בפועל יוערכו על ידי שותף בכבוד.

גברים יכולים ללמוד טכניקות cunniling וללמוד יותר על צורכי מין נקבה, ועל בנות, בהתאמה, כל מיני טכניקות של מציצה ועיסוי חברים זמינים. הדבר הטוב ביותר לעשות זוג נשוי הוא להבין את המין, כמו כל מיומנות, אתה יכול וללמוד!

הגיע הזמן להרגיש את היתרון העצום שלך על סבתא שלנו, שלא היו להם מרכזי הכשרה כאלה.

התקשות סובייטיות ומפרקים המידע הולם את המסקנה השגויה כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, זה, עובדה זו שווה את זה כדי להשתנות. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

הביטוי "לפני היה טוב יותר" חד משמעית אינו חל על החינוך המיני.

סטריאוטיפים להרוס את היחסים 3

חשיבה סטריאוטיפית, כולל במונחים של מין, מביא אי הנוחות רבות. צעירים מדוכאים את רגשותיהם, כי "אני גבר - אני צריך להתאפק", והבנות ביישנות לחוסר הניסיון שלהם, מנסים להראות מידה של מיומנותם, שיש רק שתי חוויה מינית מאחורי גבו. מ סטריאוטיפים יש להעלות, במין זה לא מקום.

בנות יכולות לאהוב הן סקס קשה ועדין, וכמה אנשים מרגשים את הנשיקות של הרגליים או rimming. יתר על כן, כל אדם צעיר יאהב את עיסוי הערמונית (זהו אזור הגברים הארוגניים ביותר, האנלוגיה של נקודת הנשים G). יש לדון עם שותף כל ההעדפות הספציפיות במין ולנסות לקבל בהדרגה אותם, ולא לחשוב כמו שמרנית בת 60.

אמצעי מניעה באיכות גבוהה

פסיכולוגיה במהלך סקס מדרג ראשון. הסיכונים של הריון או העברת מחלה מין עושה אנשים רבים להשתמש קונדומים. היעדרותם או אי רצון לבלות זמן על "הגנה" יכול להיות מחסום פסיכולוגי רציני, קודם כל בשביל אישה. בנוסף קונדומים יש מגוון רחב של אמצעי מניעה המעניקים רמה גבוהה של הגנה וצורה נוחה יותר של שימוש.

סליל intrauterine (הורמונלי או מכני), plasters, גלולות למניעת הריון, שתלים הורמונליים או זריקות יכול לשפר את מגע מיני. באמצעות אחד השיטות לעיל אמצעי מניעה, אתה יכול לשכוח את החששות ואת הצורך לשבור Idyll ומצב רוח מצוין למען משיכת חולה "מסטיק". העיקר הוא לזכור כי הבחירה של אמצעי מניעה היא עניין רציני, רק גינקולוג יכול לעשות את זה.

ידע של אזור ארוגני

אנשים רבים ידועים במקומות הארוגניים העיקריים על גופו של גבר: צוואר, קשרים, פני השטח הפנימי של הירכיים, הרסן, הערמונית ועל הגוף הנשי: צוואר, מושיה, חזה, פני השטח הפנימי של הירכיים, קליטוריס, אזור פי הטבעת. אבל איך בדיוק כדי לעורר אזורים אלה ידוע רק "הבעלים" של הגוף, וזה לא תמיד.

לימוד הגוף שלך או גוף השותף יעזור למצוא את מנופים היקרים של חשיפה המסוגלים להביא עוד תענוג. מחקרים איטיים של הגוף של השותף עם לימוד תגובתו ושיחותיו יובילו בקרוב לתגליות של אזורים חדשים. באופן דומה, אתה יכול לחקור את הגוף שלך, החל UGRA וסיום עם איברי המין. טוב יותר שהאדם הבעלים שלו, מהר יותר שלו יהיה לשלוט באותם מיומנויות.

אוהב את עצמך ואת הגוף שלך6

שיפור סקס יכול להיות פעולה טריוויאלית מאוד - להרזיה (קצת צורה שונה של אהבה בעצמך). אם אדם רואה במראה תמונה לא נעימה, בכלל לא מרגש ולא אטרקטיבי, אם כך חרטה, השותף רואה בערך אותו דבר. סקס יהיה טוב יותר אם האיש עצמו רואה את עצמו מין ובטוח, ביטחון הוא ישיר התוצאה של גוף יפה ודק, שעושה תענוג לא רק פרטנר, אבל גם את האדם עצמו.

לאחר שניסו לפחות מחצית הפריטים מכל מוצע, אין זה סביר כי בקרוב השאלה תיווצר איך לעשות סקס טוב יותר.

איסוף מקצועי מתכנן לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, אלה הם לא רק רגעים נוחים בעבודה.
נערות ליווי בתל אביב tkescorts

כל השיטות יעילות ויתנו את הפרי במועד. אבל מהירות של שיפור יחסי המין יהיה תלוי רק על הרצון של שני השותפים. למד סקס יחד מה יכול להיות יותר מרגש?

Просмотров: 12215 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Пятница, 26.04.2024