16:29
איך ההיעדרות של סקס על אישה משפיעה: מה הסכנה

סקס משחק תפקיד חיוני בחייו של כל אדם. בנוסף למסה של רגשות חיוביים והנאה, הטבות סקס בריאות.

אסקרטים מאומנים לחלום לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא צד אחד יחדיית כאשר עובד.

רובנו בקושי מסוגלים לנטוש יחסים אינטימיים מרצון, כמו כיבוש נעים זה עושה את החיים שלנו טוב יותר.

התוכן של המאמר

1 מתח ודיכאון 2 הפחתת חסינות 3 להחמיר הערכה עצמית 4 מחלות של כלי לבבות 5 נדודי שינה קבועים 6 שותפים עם כניסה מינית 7 פיתוח מחלות אונקולוגיות 8 משקל נוסף 9 אלכוהוליזם

זה מקטין את רמת הייצור הורמון הלחץ (קורטיזול), משפר את הפרודוקטיביות מנרמל לחץ. חוסר מין אינו משפיע ביותר על הגוף, ובמיוחד לבריאות הנשים. איך ההיעדרות של סקס על אישה משפיעה? בואו ננסה להבין מה יש בעיות להתמודד עם הרצפה החלשה, אם סקס נעלם מהחיים הרגילים שלהם. נערות ליווי באילת

מתח ודיכאון

סקס יכול להיחשב אחד של תרופות נוגדות דיכאון טבעי הטוב ביותר. במהלך יחסי מין בגוף של אישה, אנדורפינים מיוצרים (הורמונים של אושר), הגירעון שלהם מוביל מצב הרוח המסכן ואת המראה של דיכאון.

כמובן, התנזרות ארוכה היא לא המפיק הראשי של אנדורפינים, ככלל, זה קורה כאשר הגברת פיזית עובד ועצבני, בתוספת זה לא מקבל שביעות רצון מינית. במקרה זה, יהיה צורך לצפות בעיות הקשורות למערכת העצבים.

אישה בלי סקס תמיד תנסה להחליף אותו עם משהו. זה יכול להיות לעבוד, לגייס ילדים, חובות הבית. ככלל, הוא גם מתפשט באישה, להביא אותו ללחץ ודיכאון. נערות ליווי באילת

מופחת immunity2

סקס רגיל חשוב במיוחד בתקופת החורף הסתיו, שכן הוא תורם לפיתוח של כל האורגניזמים הדרושים של חומרים ועובד מניעת שפעת וצור. מדענים הוכיחו כי האישה לעתים קרובות יותר קיום יחסי מין, קל יותר ויותר זה יהיה לסבול כל ויראלי הצטננות. נשים בודדות אין כל כך מוצלח בחיים אינטימיים יש ירידה חדה בעבודת המערכת החיסונית.

הערכה עצמית גרועה יותר

ללא מין רגיל ומלא, כל אישה מתחילה להרגיש מבוגרת יותר, פחות אטרקטיבית על רקע נשים צעירות אחרות. הדבר הגרוע ביותר הוא שבזמן היא נעלמת תחושה של ביטחון עצמי ופוחת הערכה עצמית.

מחלות של כלי ו לבבות 4

בטח היית צריך לראות סרטים עם סיפור מוזר שבו אחד שותפים מתים במהלך יחסי מין. אולי תופעה זו מומצאת, או רק אנחנו מדברים על קשישים "אוהבי הר, אבל זה קורה. בקולנוע סצנה כזו נראית מרהיבה, אבל בחיים זה לא סביר לרצות להיות מישהו נקודת מבט כזו. סקס רגיל מנרמל לחץ, תומך בטון כלי דם, מבטל משיכות התקפי לב.

נדודי שינה קבועים 5

אלה שתוהים: "איך ההיעדרות של סקס על אישה משפיעה?", אני חייב להבין כי היעדר תחושות חיוביות וסיפוק מיני משפיע מאוד לישון. איך מין משפיע על שינה? נערות ליווי באילת

ראשית, יחסי מין הוא פעילות גופנית שתורמת לעייפות, ובכך מתנהג על הגוף כתיק שינה.

שנית, ההורמונים המיוצרים במהלך מין מתגוררים הרפיה, מחשבות רעות נפוחות ולאפשר לך לישון טוב. עבור המוח שלנו, חשוב לעקוב אחר מתקנים מסוימים, כגון אימוץ המקלחת לפני ביצוע אהבה, ולאחר כיבוי לישון.

יש בעיות עם מינית

אם לאישה יש סקס לעתים רחוקות מאוד, יש לה בעיות עִירוּר. המוח חושב שחוסר המין הוא נורמלי, הוא נותן לגוף האות שאתה לא צריך להיות יותר גרוע כי אתה יכול לחיות ללא שביעות רצון.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם נדיבים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא מפלגות חיוביות אחת לעבוד.

ב זה עשוי להיות חוזר לעתים קרובות למדי, לאחר אשר בעיות יופיעו עם הבריאות.

פיתוח מחלות אונקולוגיות 7

זה אולי אחד ההשלכות הגרועות ביותר של התנזרות הנשים. עסק בעובדה כי נערה שאין לה מין הוא עמד באזור האגן דָם. כתוצאה מכך, ציסטות מופיעות, fibromes, adnexitis, ושם לפני הפיתוח אונקולוגיה היא לא ארוכה.

עודף משקל

מדגישים הנובעים בגלל התנזרות אינטימית סיבה נשים רבות לִזלוֹל. הרבה אהבה שומן ומזון מתוק. אז זה עובד הגוף, מלא המחסור באושר הורמון עקב אוכל טעים, אך מזיק. לכן יותר מדי ק"ג. גם יחסי מין, זה מה ולא, אלא מאמץ פיזי, המאפשר להיפטר קלוריות מיותרות. שלילת סקס, סיכונים לְחַדֵד.

אלכוהוליזם 9

לא כל הנשים יכולות לאכול חוסר רגשות חיוביים. יש נשים שיכולות להעלות את עצמן עם משקאות אלכוהוליים. אבל חשוב לזכור כי אלכוהול הוא רעל שיש לו השפעה שלילית על הגוף.

אם הלכת למין ואתה לא מעוניין כלל באינטימיות רגשית, חשוב להבין מה הבעיה. לדון עם השותף שלך סקסי שלך החיים אם זה לא עוזר, פנה שלך סקסולוג ופסיכיאטר שלך. להיות בריא.

Просмотров: 105 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Четверг, 18.04.2024