12:21
5 יתרונות בריאותיים ממין לא מופרד עם שותף אחד

כרגע, כל דון Juans של העולם יתחילו קרא, הם אומרים, יחסים מיניים נעשים לשמח אותם לחלוטין. זיהומים המועברים על ידי יחסי מין, הם יתמכו בתכונות צבעוניות. אז אנחנו צריכים להחליף שותפים כאשר אתה יכול להתכוון להתכוון לאדם אחד ולקבל מן הקרבה של לא פחות הנאה? נדבר על זה במאמר.

התוכן של המאמר

1 מבחר תכופים של שותפים או יחיד עם שותף אחד 2 5 יתרונות לבריאות של סקס תכופים

שותפים נבחרים תכופים או מין תכופים עם שותף אחד

רעיון מסוים של כמה שותפים מיניים צריך להיות, ומה טוב יותר - מונוגמיה או פוליגמיה - לא. אבל, על פי הסטטיסטיקה, יותר זוגות מחפשים יחסים מונוגמיים. וזה הוגן. אחרי הכל, נוכחות של השותף השני מין הוא יתרון אחד מוצק של בריאות פיזית וחושנית כאחד.

מה נותן סקס עם שותף אחד?

טוהר אינטימי (ללא STD). תקשורת חושנית חזקה. אֵמוּן. קוגניציה של העדפות סקסיות ואת היכולת לספק חבר של חבר. פיתוח משותף של סקסי.

בסופו של דבר, סקס עם שותף אחד מייצר תחושה של הרשעה בתוך עצמו. אתה מקדיש את עצמך זה לזה, אתה ללא אכפת זה מזה. שניכם - הסיבה לעונג חבר חבר.

פוליגמיה, רוב משלה, שנוצרו עבור אלה שעדיין לא גרמו מין משלהם. אבל, כפי שכבר אמרנו, עדיף לפתח אותו עם שותף אחד, אשר לאורך זמן יוכלו לחקור אותך ינסה לעשות כל מה יעזור לך להרגיש ב 100%.

5 יתרונות לבריאות של sex5 תכופים

קרבה נקשר זוג כמו שום דבר אחר

סקס היא שיטה לחזק קשרים חושניים ופיזיים בין שותפים. האיש והגברת נמצאים במידה מסוימת תלויים זה בזה. רק תלות זו נעימה וחמה.

יתרונות נוספים - אתה באמת מבין מה לתלות אחד את השני, איך להתנהג קונפליקטים אינטימיים ומה לעשות אם המצב יוצא משליטה.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו לנחש שגוי כי הליווי הוא משהו היום, הוא מפואר, זה, מה צריך להיות שותק. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין ביחד לחלוטין עם זנות.

בנוסף, פעילות מינית מונעת את הגידול בלחץ הדם במצבים מלחיצים.יש לציין את ההשפעה השימושית הבאה של קרבה אינטימית: סקס רווי מעורר את הייצור של oxytocin ואנדורפינים, חיזוק קרבה ושיפור השינה.חיי מין קבועים מסייעים להזהיר סרטן הערמונית. על פי מחקרים זרים של גברים אשר לשפוך לעתים קרובות (במידה האחרונה, 20 פעם בחודש), עם הסתברות קטנה של סרטן הערמונית.

סקס משפר באופן משמעותי את בריאות הנפש

אחרי הכל, אם אתה פונה אל החלק האחורי של חיים אינטימיים כאשר המין הוא האורח הנדיר ביותר, נגלה כי הפגמים של פעילות מינית מושכים עצבנות, כעס, כעס ואפילו פתולוגיות סומטיות מאיברים איברי המין.

סקס עוזר להיפטר של מתח, הגדלת רמת אנדורפינים והורמונים אחרים, לשיפור מצב הרוח. סקס, כמו בפועל מדיטטיבי, מסייע להירגע. עם שינוי מתמיד של שותפים לא יהיה לא. אבל יש יוצאים מן הכלל. אבל זה כבר מתוך הקטגוריה של סטנדרטיזציה של חוקי איברי המין ומוסר של אנשים.

סקס מסייע להוריד את הסיכון לסרטן ותבניות עם לב

אחרי הכל, כמו ברור, סרטן הערמונית, בעיקר, היא תוצאה של הצמיחה של תאים לא נורמליים שנגרמו על ידי היעדר שפיכה.

חיים מיניים קבועים ואיכותיים הוא גם שימושי עבור הלב. סקס הוא פעילות גופנית שיש לה השפעה מועילה על קצב, תדירות ועומק הלב. שותפים אוהבים יותר מ -20 פעמים בחודש, פחות באופן משמעותי סיכונים אוטם או אוטם שריר הלב.

מלבד העובדה כי מין היא שיטה טובה להגדיל את קצב הלב, זה עוזר לשמור על איזון בין אסטרוגן רמות טסטוסטרון.

שיעורי אהבה לתקן את המערכת החיסונית

אנשים פעילים sexapically אין בית החולים. ואת הביטוי הזה הוא 100% נכון. אלה שלעתים קרובות לקיים יחסי מין עם בן זוג אחד יכול לשפר את רמת הנוגדנים המועילה ביותר בווירוסים ובמיקרובים. בנוסף, המעצר מאפשר מצב רוח גדול, ואת חיובי, כמו ברור, הוא החסינות החזקים ביותר זרז. כי, רבותי, לעשות אהבה לעתים קרובות יותר. נערות ליווי בראשון לציון

הקצאת הרשעה

זוהר מרוצה ביטחון בפנים הם לא פרי הדמיון. סקס קבוע, למעט מצב רוח טוב, מקדם ושיפור הפרמטרים ואת המראה של העור.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע הולידו מסקנה שגויה כי ליווי - כל זה משהו, פגום, נתון, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עכשיו רק לעתים נדירות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין ביחד לחלוטין עם זנות.

מתברר בגלל ייצוב של סינתזה של הורמונים מין. ואת המראה ללא דופי - המפתח להרשעה בתוך עצמו. לפיכך, מאשר לעתים קרובות יותר יש לך סקס - טוב יותר אתה נראה בטוח יותר בביטחון.

Просмотров: 507 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Приветствую Вас, Гость!
Вторник, 23.04.2024